Μετά την περιπλάνηση μας στο ναό του Επικούριου Απόλλωνα, πιάσαμε για μια ακόμη φορά την κατηφόρα. Η κατεύθυνση μας ήταν νοτιοανατολική, και ο προορισμός η Σπάρτη. Φτάσαμε στην πρωτεύουσα του νομού Λακωνίας λίγο πριν νυχτώσει. Εκεί μας περίμενε ένας πολύ καλός μας φίλος, όπου με το ιδιωτικό του όχημα, μας μετέφερε στην οικία του, στο χωριό Βάθεια. Βέβαια πριν φτάσουμε στο σπίτι όπου θα καταλύαμε το βράδυ, ήταν αναγκαίο ένα δείπνο με καλούς φίλους.

Αφού ανακτήσαμε τις δυνάμεις μας, ξεκινήσαμε την επομένη με προορισμό τον ξακουστό Μυστρά. Στη διαδρομή αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο, ήταν η κορυφή του Ταϋγέτου με την πυραμίδα που σχηματίζει. Φτάσαμε σχετικά πρωί στην Καστροπολιτεία και αμέσως ξεκινήσαμε την ανάβαση μας στο λόφο. Η κούραση από τη μεγάλη ανηφόρα αποζημιώθηκε σχεδόν άμεσα από την απίστευτη θέα που αντικρίσαμε όταν κάναμε μια στάση. Μπορούσες να διακρίνεις πολλά χιλιόμετρα πεδιάδας μέχρι τα μακρινά βουνά, ενώ η κοντινή Σπάρτη φαινόταν πολύ μικρή στο μάτι μας από ψηλά. Μετά το πέρας της ξενάγησης μας επιστρέψαμε στη Σπάρτη.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Εκεί είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το αρχαιολογικό μουσείο της πόλης, και να θαυμάσουμε πλήθος από ευρήματα της γύρω περιοχής. Άξια αναφοράς είναι τα ευρήματα από το ιερό της Ορθίας Αρτέμιδος, οι ενεπίγραφες στήλες των ρωμαϊκών χρόνων, διάφορα αρχιτεκτονικά μέλη από το ναό του Απόλλωνα στις Αμυκλές αλλά και η μορφή του Σπαρτιάτη πολεμιστή Λεωνίδα. Ενώ δεν πέρασαν απαρατήρητα η περίφημη στήλη του Δαμώνονος στην οποία απαριθμούνται νίκες σε αγωνίσματα αλλά και ένα μικρό δείγμα από μεγάλο συνολικά αριθμό με ψηφιδωτά δάπεδα.

Συνεχίζεται την επόμενη Κυριακή.